سفارش تبلیغ
صبا ویژن

TURKIE

صفحه خانگی پارسی یار درباره

پذیرش دانشگاه اسکودار

شرایط پذیرفته شدن در دانشگاه اسکودار به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شود. شرایطی که آسان است و شرایطی که سخت است؛ اما برای شما جای نگرانی وجود ندارد چون ما سعی داریم در ادامه این مقاله شما را تا حد زیادی راهنمایی کنیم. شرایط عمومی برای پذیرش افراد در دانشگاه اسکودار استانبول به شرح زیر می‌باشد : 

1. اصل مدرک دیپلم و یا گواهی فارغ التحصیلی از این دوره

2. نتیجه آزمون ASPC

3. برای داوطلبانی که می‌خواهند در رشته کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی شرکت کنند، باید گواهینامه رانندگی و گواهی سلامت جسمانی از جمله وزن و قد کافی را از بیمارستان‌های مورد تایید گرفته باشند 

4. وضعیت نظام وظیفه داوطلبان باید مشخص شده باشد 

دو شرط مهم دیگر که برای پذیرش دانشگاه اسکودار نیازمند آن هستید : 

1. کسب حداقل 1000 نمره در آزمون ورودی SAT 

2. حداقل معدل دو دوره دیپلم و پیش دانشگاهی باید بالای 12 باشد 

رشته‌های دانشگاه اسکودار 

تعداد دانشکده‌های دانشگاه اسکودار ترکیه 5 تا است. در هر یک از این کالج‌ها، رشته‌های خاصی ارائه می‌شود. 

دانشکده ارتباطات: انیمیشن و کارتون، روزنامه‌نگاری، طراحی ارتباط بصری، تبلیغات، سینما و تلوزیون 

دانشکده علوم انسانی و اجتماعی: فلسفه، روانشناسی، علوم سیاسی و روابط بین الملل، تاریخ 

دانشکده علوم طبیعی و مهندسی: مهندسی کامپیوتر، مهندسی الکترونیک، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی نرم‌افزار، زیست مولکولی و ژنتیک 

امکانات دانشگاه اسکودار استانبول 

مدرن‌ترین تکنولوژی در زمینه‌های پزشکی و علمی را در دانشگاه اسکودار خواهید یافت. اینجا یک دانشگاه معمولی نیست؛ یعنی تنها در حد تئوری نیست. بلکه همه چیز در عمل و در دنیای علم باز نمود پیدا می‌کند. برای همین خود دانشگاه اسکودار ترکیه، کیفیت تحصیل و یادگیری دانشجویان خود را تضمین می‌کند. 

در کنار این‌ها، امکانات بی‌نظیر دانشگاه اسکودار ترکیه مانند آزمایشگاه‌های تخصصی، خوابگاه‌های متنوع، کلوپ های دانشجویی، اینترنت رایگان برای داشنجویان، باشگاه‌های ورزشی مختلف، کتابخانه‌های مجهز، بانک، سالن‌های غذا‌خوری، کافه و .... سبب شده است که دانشجویان از بودن در این مکان رضایت داشته باشند.