سفارش تبلیغ
صبا ویژن

TURKIE

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دانشگاه اسکودار

محال است که اسم دانشگاه‌های اسکودار استانبول را به خاطر یکه تاز در عرصه درمان و سلامت روان نشنیده باشید. دانشگاه اسکودار یکی از بهترین دانشگاه‌های خصوصی ترکیه است که شهرت آن در زمینه رشته‌های روانشناسی، روان پزشکی، سلامت و رفتار و سلامت رفتار و سلامت زبانزد است. برای همین شکی در مورد معتبر بودن رشته‌ها و مدرک نهایی دانشگاه اسکودار استانبول وجود ندارد.

در این دانشگاه برای اولین بار شاهد سازگاری رویکرد چند رشته‌ای در علوم روانشناسی، فلسفه، سلامت، ژنتیک و علوم مهندسی هستیم. معطل نکنید و اگر در مورد تحصیل در یکی از رشته‌های پزشکی، رفتار درمانی، مدیریت پزشکی و .... درنگ دارید، میتوانید از مشاور‌های الومیگرنت نیز استفاده کنید. 

دانشگاه اسکودار کجاست ؟

دانشگاه اسکودار در بزرگ‌ترین شهر ترکیه، یعنی استانبول دوست‌داشتنی قرار دارد. آدرس دقیق آن در منطقه آلتون زاده، خیابان تورکسوی قرار دارد. اگرچه این دانشگاه تازه تاسیس است اما پیشرفت‌های باورنکردنی در زمینه پزشکی داشته است.

رتبه دانشگاه اسکودار ترکیه

بخش مهمی از رشد اقتصاده ترکیه مربوط به تحصیل در دانشگاه‌ها می‌شود. برای همین امروزه شاهد موفقیت‌ها و بهبود در وضعیت آموزش و کیفیت علمی این دانشگاه هستیم. گفته می‌شود که این دانشگاه تا سال 2023 به یکی از برترین دانشگاه‌های دنیا تبدیل خواهد شد.

در حال حاظر نیز اسکودار در برخی از رشته‌ها مخصوصاً رشته‌های رفتار درمانی و سلامت روان، یکی از بهترین‌هاست. اسکودار با دانشگاه‌های معروف اروپایی هم همکاری نزدیکی دارد و از یک طرف عضو برنامه اراسموس است. پس خودتان را برای یک برنامه تبادل دانشجوی خیلی مهم در این دانشگاه آماده کنید.