سفارش تبلیغ
صبا ویژن

TURKIE

صفحه خانگی پارسی یار درباره

خانه رو به دریا در استانبول

 شهر استانبول یکی از زیبا‌ترین شهر‌‌های کشور ترکیه می‌باشد و خانه‌های بسیار زیادی در این شهر وجود دارد، اجاره و خرید ملک در ترکیه از اهمیت بالایی برای سرمایه گذاری شما برخوردار است که در ادامه قصد داریم تا شما را برای خرید خانه رو به دریا راهنمایی کنیم.

وجود دریا در شهر استانبول باعث شده تا این کشور از موقعیت آب و هوایی و جاذبه گردشگری بسیار خوبی برخوردار شود و خانه‌های بسیار زیبایی در این شهر ساخته بشود.

همانطور که می‌دانید شهر استانبول به دو قسمت آسیایی و اروپایی تقسیم شده است، که خرید یا اجاره خانه در قسمت اروپایی به دلیل وجود سواحل مختلف از قیمت بالایی برخوردار است.

 اجاره خانه در استانبول رو به دریا از مزایای بسیاری برخوردار می‌باشد که در ادامه به معرفی این مزایا و محله‌های مجاور با دریا در استانبول می‌پردازیم.

اجاره خانه رو به دریا در ترکیه می‌تواند از جذابیت خاصی برخوردار باشد، اکثر افرادی که به این شهر سفر می‌کنند قصد اقامت و یا تفریح را دارند.

 اجاره کردن خانه‌ی رو به دریا در شهر استانبول باعث می‌شود تا سفر دل انگیزی را برای خود فراهم نماییم و از چشم انداز سواحل استانبول لذت ببرید.

 برای اجاره کردن خانه‌های رو به دریا در شهر استانبول باید به بالا بودن قیمت این خانه‌ها نسبت به مکان‌های دیگر توجه کرد.

البته بسیاری از افرداد مختلف معتقد‌ند که بالا بودن اجاره در این ملک‌ها دارای ارزش خاص خود می‌باشند زیرا آرامشی که در این گونه از خونه‌ها وجود دارد نمیتوان مثل آن را در دیگر خانه‌ها پیدا کرد.

قیمت خانه رو به دریا در شهر استانبول به شرایط خاص بستگی دارد مانند محله مورد نظر، مبله بودن یا نبودن خانه طبقه‌ی محل سکونت، متراژ خانه، سال ساخت خانه و ....

 محله باکرکوی در قسمت اروپایی شهر استانبول قرار دارد و یکی از بهترین محله‌های شهر استانبول برای زندگی کردن می‌باشد، این محله در کنار دریا قرار دارد و از جاذبه‌ گردشگری بسیار مهمی برخوردار می‌باشد به طوری که در نزدیکی این محل به فردوگاه آتاتورک و مکان‌های عمومی بسیار زیاد و زیبایی ساخته شده است.